خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/03/17 - 12:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
اکبریان در آستانه روز قدس:

جبهه مقاومت ایده تشکیل اسرائیل بزرگ را به یک رویا تبدیل کرد

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به سخنان شیمون پرز رئیس جمهور سابق رژیم صهیونیستی اعلام کرد جبهه مقاومت کاری کرده که تشکیل اسرائیل بزرگ به یک رویا تبدیل شد.

عزیز اکبریان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اهمیت روز قدس و حضور مردم در راهپیمایی این روز، اظهار داشت: روز قدس از روزهای مهم و تاریخ ساز جهان معاصر است که توسط امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به این عنوان نامگذاری شد و آحاد مردم مسلمان در سراسر دنیا و ایران اسلامی در این روز به خیابان‌ها می‌آیند و شعار "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" سر می‌دهند.



رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بعد از سفر انور سادات به سرزمین‌های اشغالی جبهه مقابل اسرائیل به دو جبهه مقاومت و سازش تقسیم شد، گفت: جبهه مقاومت با پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران در همه‌جای دنیا شکل گرفته و جبهه سازش نیز توسط مصر، اردن، عربستان و کشورهای عربی پشتیبانی می‌شود.



نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در جبهه مقاومت خود ملت‌ها تعیین کننده هستند، امروز ملت‌ها در عراق، یمن، سوریه و حتی ایران جبهه مقاومت را رهبری می‌کند؛ در جایی که ملت‌ها حضور داشته باشند پیروزی است، ادامه داد: شیمون پرز رئیس جمهور سابق رژیم صهیونیستی در مقابل جبهه مقاومت اعلام کرد این جبهه کاری کرده که باید تشکیل اسرائیل بزرگ را یک رویا بدانیم و آن را به تاریخ بسپاریم.



 این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه به عنوان خادم مردم از مردم می‌خواهم تا در این راهپیمایی بزرگ و حماسی حضور باشکوهی داشته باشند، خاطرنشان کرد: تحریم‌هایی که آمریکا علیه ایران اعمال می‌کند در اصل نقشه‌ای برای جبهه مقاومت است که باید بتوانیم در مقابل آنها سربلند باشیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 247894
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار